Mam problem z odpaleniem multifunkcji, pacjent Superb 2007 z radiem symphony
Wszystko podłączone zgodnie z instrukcją na forum passata (przekaźnik 452) + uzupełnienie pinów od CAN Komfort (1 CAN Low, 3 CAN High). Do tego sprawdzone przewody po 3 razy ze schematami z elsy.
Niestety przyciski na kierownicy nie działają, natomiast są podświetlone.
Po podłączeniu VCDS w module 16 błąd komunikacji, natomiast przy wykonaniu testów elektrycznych ścisza i podgłasza radio oraz przerzuca stacje niżej i wyżej
Tak się zastanawiam czy walnięty jest moduł w kierownicy czy "przekaźnik", a może "przekaźnik" jest za stary do kierownicy.
Moduł TRW w kierownicy
Te naklejki to moja sprawka, bo farba schodzi od dotknięcia palcem (przepisane to co było na przekaźniku)
Wszystko podłączone zgodnie z instrukcją na forum passata (przekaźnik 452) + uzupełnienie pinów od CAN Komfort (1 CAN Low, 3 CAN High). Do tego sprawdzone przewody po 3 razy ze schematami z elsy.
Niestety przyciski na kierownicy nie działają, natomiast są podświetlone.
Po podłączeniu VCDS w module 16 błąd komunikacji, natomiast przy wykonaniu testów elektrycznych ścisza i podgłasza radio oraz przerzuca stacje niżej i wyżej
Tak się zastanawiam czy walnięty jest moduł w kierownicy czy "przekaźnik", a może "przekaźnik" jest za stary do kierownicy.
Moduł TRW w kierownicy
Te naklejki to moja sprawka, bo farba schodzi od dotknięcia palcem (przepisane to co było na przekaźniku)
Komentarz